În ultimii ani, marile corporații, dar și micile întreprinderi locale au înțeles importanța unei imagini pozitive de brand, bine stabilite în mintea consumatorilor. Având în vedere indicii de poluare înregistrați de-a lungul timpului, presiunea socială devine tot mai mare, motiv pentru care antreprenorii încearcă să adopte soluții cât mai sustenabile în procesele lor de operare.
Deși am observat o trecere rapidă a industriilor poluante către altele bazate pe energie verde, va mai dura zeci de ani până vom reuși să atingem obiectivul de a reduce emisiile de carbon la zero. Cert este că, la nivel european, marile companii din țările membre au început să conștientizeze că în următorii ani, dacă nu se pliază conform noilor reguli, se vor confrunta cu restricții uriașe, care vor duce, în final, la pierderea credibilității în rândul consumatorilor.
Pentru cei care mai au încă dubii în efectele rezultate de pe urma poluării, încălzirea globală este un fenomen cât se poate de real. În cele două miliarde de ani de la formarea planetei noastre, Pământul a suferit patru extincții în masă. Semnele observate în ultimii zeci de ani ne indică faptul că urmează cea de a cincea? Da, mai mult ca sigur.
Dacă privim în trecut și analizăm motivele pentru care viața de pe Pământ a suferit eradicări drastice de-a lungul milioanelor de ani, veți observa că la baza acestor cataclisme, punctele declanșatoare au fost, de fapt, acele schimbările bruște pe care planeta nu a știut cum să le gestioneze într-un timp atât de scurt. Cert este că omenirea se va confrunta în următorii mii de ani sau poate chiar milioane de ani, cu cea de-a cincea extincție în masă. Momentan nu știm cât timp unde ne situăm și dacă acest punct declanșator a început să-și facă treaba.
Tot ceea ce putem face pentru a contribui la amânarea „apocalipsei” este să ne asumăm responsabilitatea acțiunilor pe care le facem. Accesați themarketing.ro și informați-vă cu privire la atitudinea pe care trebuie să o aibă marile industrii poluante față de noi, oamenii, dar mai ales, față de mediu.